Je telefoon onderweg opladen

gsm001

Afgelopen week was het weer zover. Ik had een sollicitatiegesprek. En omdat dat een eindje bij mijn huis vandaan was, in een plaats waar ik eigenlijk nooit kom, leek het me handig om navigatie te gebruiken. Nou heb ik zelf geen tom-tom, dus gebruikte ik mijn iPhone. Dikke prima, tot het moment dat je weer terug moet en je telefoon nog maar 30% batterij heeft. Terwijl ‘ie vol was toen je van huis ging. Iets minder prima dus.

Wat doe je dan? Je telefoon opladen natuurlijk. Hartstikke logisch. Maar in de auto is dat toch een dingetje. Mijn iPhone kabeltje kan niet direct in de auto ingeplugd worden en een powerbank heb ik niet. Van gsmoplader.nl kreeg ik deze ideale auto-oplader opgestuurd. Een welkome oplossing.

gsm002

gsm003

De oplader is van een stevige zwarte kabel die, naar mijn idee, niet snel zal beschadigen of ‘knikken’. Fijn! Kun je hem prima met je meenemen.
En het allerbeste? Hij werkt! Doordat ik mijn telefoon aan de oplader gelegd heb, heb ik de weg naar huis weer gevonden én was mijn telefoon ook echt goed opgeladen. Ik koos namelijk voor de 2 ampere versie, die net wat krachtiger is als de 1 ampere versie. Na een klein uurtje was de batterij weer voor 91% opgeladen.

Het enige wat je als nadeel zou kunnen zien, is dat het product niet van Apple zelf is, waardoor de iPhone een melding geeft dat het mogelijk niet kan werken. Bij mij werkte hij echter prima en heb ik de weg naar huis weer gevonden.

Deze auto-oplader voor o.a. de iPhone 5 kost 14,95 euro en vind je hier. In de webshop vind je trouwens nog veel meer toebehoren voor telefoons, ook voor die van jouw! Het assortiment biedt verschillende soorten opladers en batterijen voor heel veel verschillende merken telefoons. Het kan dus bijna niet anders of er zit wel iets voor je tussen.

*Dit artikel is in samenwerking met gsmoplader.nl geschreven.

Geef een reactie

