Wat mij aan het (glim)lachen maakte

Schermafbeelding 2015-01-19 om 10.21.54

Nu het voor mij een enorm drukke week gaat worden en dat een klein beetje stress oplevert (maar alles komt goed!) is het belangrijk om eventjes stil te staan bij wat positieve momentjes. Daarom schrijf ik vandaag op wat mij aan het (glim)lachen maakte. 

  • Een potje gaan kaarten en dat iemand dan wint met de allerslechtste kaart.
  • Ontdekken dat iemand vals speelt tijdens een potje risk
  • Met vriendlief uiteten gaan
  • Complimentjes krijgen over je schrijfkunsten
  • Een (filmpje van een) lachende baby zien
  • Grapjes
  • Boeken lezen
  • Herinneringen ophalen van de basisschool-tijd
Een gedachte over “Wat mij aan het (glim)lachen maakte

Geef een reactie

