3 Tv-programma’s die mannen leuk vinden, maar vrouwen niet

autoVia unsplash.com // Müllermarc

Nu ik samenwoon merk ik steeds meer dat vriendlief en ik op sommige puntjes toch wat meningsverschillen hebben. Neem nou de televisieprogramma’s die hij leuk vindt. Dat zijn echt van die mannenprogramma’s waar maar weinig vrouwen waardering voor hebben. Vandaag een lijstje zodat vrouwen weten welke televisieprogramma’s mannen leuk vinden om te zien. Kun je je vast voorbereiden…

1. Dakar

Dit is toch echt wel een van de echte mannenprogramma’s. Elk jaar in januari wordt de Dakar gereden. Een race waar ook vooral mannen aan mee doen (1 vrouw dit jaar volgens vriendlief, haha). Vrachtauto’s, motoren en auto’s. En ook heel veel zand. Want ongelukjes, omgevallen vrachtauto’s en mannen die onder het zand zitten, veel meer zie je niet.

2. Family Guy/South Park

Deze twee mogen samen, haha. Ik weet dat er vrouwen zijn die deze tekenfilmpjes wel leuk vinden, maar ik vind het niks (en ik weet dat er meer zijn!). Sowieso ben ik niet zo van de mannenhumor ;).

3. Politie op je hielen

Nog zoiets. Een programma waarbij je kijkt naar mensen die de wet overtreden en aan de kant van de weg gezet worden/worden aangehouden/een bekeuring krijgen. Nou, lekker leedvermaak. Prachtige televisie.
Voor de mannen dan.

Deze drie tv-programma’s worden hier in huis vaak gekeken – niet door mij obviously. Ik vind dit verschrikkelijke programma’s. En ik ga er (grotendeels) vanuit dat de meeste vrouwen deze mening met mij delen. Natuurlijk zullen er vrouwen zijn die deze programma’s wel leuk vinden, lees dit artikel dan ook met een klein korreltje zout.

2 gedachtes over “3 Tv-programma’s die mannen leuk vinden, maar vrouwen niet

Geef een reactie

