Die Flanellen liefde van mij**

FLANEL

Weet je nog dat ik schreef over mijn liefde voor flanel? Die liefde voor dat fijne stofje is er nog steeds. En nog steeds kan ik niet zonder! Ik kan nog steeds het bed niet uitstappen als ons flanellen dekbedovertrek er op zit. En ook wil ik mijn (nieuwe, jawel!) pyjamabroek niet meer uitdoen. Maar omdat het niet echt hygiënisch is om continu in dezelfde pyjamabroek rond te lopen, leek het me verstandig om eens een extra pyjamabroek te zoeken.

En natuurlijk moet die wel van flanel zijn, natuurlijk! Tijdens mijn zoektocht ben ik intens veel pyjamabroeken tegengekomen. Maar omdat ik stiekem iets meer wil dan alleen zo’n standaard, eigenlijk veel te wijde pyjamabroek, ging mijn zoektocht verder op internet. En wat blijkt, Esprit heeft er veel! En dan ook nog eens mooie. Een aantal van mijn favorieten zie je hieronder.

ESPRITLINKS: €29,99 MIDDEN: €29,99 RECHTS: €29,99

Ik zie een overeenkomst! Een van mijn vereisten is dat de onderkant een boordje heeft waardoor de pijpen van de broek ietwat meer skinny zijn, dan de broek die ik nu heb. Heerlijk lijkt me dat, een broek die niet helemaal omhoog kan kruipen terwijl je in bed ligt te draaien. Als ik ergens een hekel aan heb, haha.
Nog een andere overeenkomst tussen deze drie broeken; dat ik geen speciaal flanellen bovenstuk wil. Hoe groot mijn liefde voor flanel ook is, dat vind ik niks. Veel te warm om in te slapen. Geef mij maar een simpel katoenen t-shirt.

ESPRIT2LINKS: €29,99 RECHTS: €59,99 €39,99

Maar jeetje. Er is zoveel keus! Ik kan voorlopig nog niet kiezen. Stiekem wil ik ze allemaal… Want hoe fijn is een flanellen broek die er ook nog eens netjes uit ziet (zoals die hier rechts). Ik zou die niet dragen als pyjamabroek, maar wel op een brakke zondagmiddag. Zie je er ook niet zo slonzig uit als er zomaar ineens visite op de stoep staat.

Ik moet mijn keuze nog maken, welke zou jij kiezen?

Geef een reactie

