2014 in vogelvlucht

Schermafbeelding 2014-12-30 om 12.51.39

2014 is al weer bijna voorbij. Lekker cliche, maar wat vliegt de tijd! Hoewel er dit jaar vrij veel veranderd is, voelt het voor mij nog steeds als 3 januari, haha. Wat er dan allemaal gebeurd is dit jaar? Dit zijn de hoogtepunten…

Minor gehaald (januari/februari)
Door mijn gekneusde rug was er 1 docente die mij mijn minor niet wilde laten halen. Eigenwijs als ik ben (en omdat ik het niet helemaal eerlijk vond) heb ik er keihard voor gevochten en heb ik WEL mijn minor gehaald. Zonder vertraging op te lopen. Schouderklopje, al zeg ik het zelf.

Begonnen met sporten (maart)
Ik had er genoeg van. Mijn lichamelijke toestand moest verbeteren, en dat deed ik door middel van sporten. Ik kan het echt merken aan mezelf. Ik ben blij dat ik de knop heb omgezet. Voel me fitter en als ik een weekje overgeslagen heb, dan merk ik dat meteen.

Schermafbeelding 2014-12-30 om 12.45.30

Eerste ‘pers/bloggersevent’ (mei)
Ik was zo ontzettend enthousiast toen ik in mei een mail ontving van BlogSociety. Ik mocht naar het event komen. Mijn eerste echte blogevent waar ik voor mijn eigen blog naartoe mocht! Zo ontzettend leuk! Ik kreeg veel informatie en leerde andere bloggers kennen.

Huisdieren (juni)
Ik wilde stiekem al heel lang huisdieren. En na wat overleg/gepraat met vriendlief mocht ik vissen kopen. Ze leven nogsteeds!

rp_14958815247_893f4443f6_o.jpg

Afgestudeerd (juni/juli)
In juni dit jaar studeerde ik af, in juli was de diploma-uitreiking. Geweldig nieuws natuurlijk. Enorm opgelucht en hoewel veel mensen het afstuderen het zwaarste onderdeel van de opleiding vinden, vond ik mijn minor een tikkeltje heftiger. Waarschijnlijk alleen maar omdat ik met mijn gekneusde rug zat en het me daardoor allemaal wat moeilijker gemaakt werd. Maar hey, ik heb het allemaal gehaald. Zonder vertraging. En ik ben nu officieel Bachelor of Media, Information en Communication.

Haar doneren (juli)
Dit behoort eigenlijk ook wel tot een van de hoogtepunten van 2014. Ik doneerde mijn haar. Ik wilde dit al lange tijd doen en toen ik in juli helemaal klaar was met mijn lange haar, moest ik eraan geloven. Het ging eraf. Voor een goed doel. En ik ben nog altijd blij dat ik het gedaan heb.

rp_14496647179_9e28f45504_o.jpg

Werk vinden (december)
Maar toen begon het. Er moest werk gevonden worden. En dat is moeilijker en frustrerender dan je denkt. Iedereen geeft je goed bedoeld advies, maar je moet het uiteindelijk zelf doen. Het duurde even, maar het is me gelukt. Misschien nog niet mijn ultieme droombaan, maar ook daar wordt hard aan gewerkt ;).

Samenwonen (december)
Samenwonen wilde ik eigenlijk al heel lang. Ik was toch eigenlijk altijd al bij vriendlief thuis. In december werd het ein-de-lijk officieel en woon ik niet meer thuis.

Wat waren jouw hoogtepunten uit 2014? 

Een gedachte over “2014 in vogelvlucht

Geef een reactie

